700 dižkoki par vienu minūti

700 milzu ozolu, ošu, daļēji arī liepu un kļavu alejas izciršana, ko Gulbenes – Rēzeknes ceļa sākumā apņēmusies veikt Gulbenes pašvaldība, ne vienā vien Eiropas valstī tūkstošiem cilvēkus mudinātu protestēt.

Daiņa Īvāna raksts un vietējo iedzīvotāju viedoklis par to, kas notika Strados, kur bijām liecinieki visai savādai ” sabiedriskajai apspriešanai”, kurā piedalījās arī raksta autors un VAK pārstāvji. – Attiecības

One Comment to “700 dižkoki par vienu minūti”

  1. Labdien!
    Es pat nezinu, kur te var pievienot komentu par mežiem…
    Mans jautājums ir vienkāršs.
    Mēs zinām, ka Saeimā šinī laikā tiek mainīts Mežu likums, ka tiek savilkti ciešāk kokiem nelabvēlīgi MK noteikumi. Jautājums – kur par šīm ikdienas mainošajām aktualitātēm var viegli un operatīvi uzzināt. Lielie portāli visu neliek, Pienotavā var apmaldīties meklējot tik vienkāršas lietas. Ja es kaut ko gribu rakstīt vai darīt mežu labā, man pat nav pie rokas elementāri fakti, man tie ir cītīgi jāgrābsta internetā, man ir jāzvanās, kats šāds sīkums paņem laiku un nervus.
    Te viņi varēja būt visi uz vietas, bet nav.
    Jums šķiet pašsaprotami, ka jūs zināt “elementāras lietas”, jo jūs esat nepārtraukti tajā apritē, bet es neesmu un nezinu aktualitātes.
    Es gan vēl sameklēju, bet cilvēki, kam nav interese nemeklē neko, nezina un tādēļ ir vadošo portālu ideoloģijas varā, kas, lai gan ieliek, šo to, bet ne visu, un nebūt ne galveno.

Leave a Reply

